Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?

 

Áno, samozrejme. Doručujeme do 4 europskych krajín: Česká Republika, Rakúsko, Maďarsko a Poľsko. Presné ceny poštovného do týchto krajín nájdete v sekcií Poštovné.

Vybavovanie takejto objednávky sa však môže predĺžiť, najmä kvôli dlhším dodacím dobám pre zásielky do zahraničia. Taktiež je s tým spojené výrazne vyššie poštovné.

Spôsoby platby sú nasledovné - pre zahraničné objednávky ponúkame spôsob platby on-line úhradu kartami VISA, MasterCard, Diners Club alebo prostredníctvom služby Google Pay či Apple Pay, pri ktorých Vám nevznikajú žiadne ďalšie náklady.

Za tovar zaplatíte priamo na našej stránke online.

 

Čo znamená, ak je pri tovare uvedené, že je vypredaný?

 

Dokážete mi ešte taký tovar zohnať? Ak je pri tovare uvedené, že je vypredaný znamená to, že dodávateľ tovaru, už nemá žiaden tovar na sklade. Stáva sa ale, že za určitých časový úsek sa opäť bude dať objednať. Vtedy Vás budeme o tom informovať malou poznámkou o prípadnom termíne dodania tovaru. Tovar si môžete zarezervovať a ihneď, ako bude k dispozícii, budeme vás informovať.

 

Aké máte dodacie termíny na skladový a neskladový tovar?

 

Všetok tovar, ktorý môžete vidieť na našom eshope máme skladom u nás, alebo na externom sklade. Dodací termín sa pohybuje od 48 hodín, maximálne však do 4 týždňov. Je možné, že v pri niektorých produktoch nájdete informáciu, že tovar Očakávame čoskoro u nás - dodací čas sa nám môže hýbať od 4 - 13 pracovných dní. V takom prípade, je možné si tovar objednať, zabalíme Vám ho však potom, čo k nám fyzicky dorazí. 

Preto Vám určite odporúčame napísať nám mail, v ktorom sa informujete na to, aký je dodací termín na Vami zvolený tovar a možnosť objednania daného produktu.

 

Už som vytvoril objednávku, avšak teraz som objavil ešte jeden tovar, ktorý by som k nej chcel doplniť. Je to možné?

 

Samozrejme. Napíšte nám názov tovaru a číslo Vašej objednávky, ku ktorej si prajete doplniť titul, na info@easywedding.sk alebo info@easyparty.sk. A ak vďaka tomu celková hodnota Vašej objednávky prekročí hranicu na získanie bezplatného poštovného, budete ho mať pochopiteľne zadarmo. (Pozrite si podmienky poštovného)

 

Ak si objednám viac tovarov, ktorých dodanie je rozličné, pošlete mi ich postupne?

 

Iba ak si to budete želať. S postupným posielaním sú totiž spojené náklady, a uvedené poštovné platí len pre odoslanie jednej zásielky. V prípade, že si objednáte viac tovarov s rôznymi dodacími dobami, pošleme vám ich až keď budeme mať na sklade všetky.

 

Musím nakúpiť nad určitú hodnotu?

 

Nie. Na www.easywedding.sk ani na www.easyparty.sk nie je stanovená minimálna suma objednávky. Pokojne si môžete kúpiť aj len malú drobnosť za 0,80 €. (Avšak vzhľadom na poplatky za doručenie je vždy výhodnejšie objednať si naraz viac produktov.)

 

Uvádzate ceny vrátane DPH?

 

Áno, ceny sú uvádzané už s DPH, a preto všetky ceny uvedené na stránke sú konečné.

 

Máte ďalšie otázky?

 

Nech sa páči, sme tu pre Vás! Spýtajte sa na info@easywedding.sk alebo info@easyparty.sk!